tisdag 11 september 2012

Nya namnlappar!

Jag har fått nya namnlappar! De jag beställde för snart 1,5 år sen när jag började sy var det inte många kvar av, och jag har länge velat ha sånna som man syr in i sömmen istället. Så när 3exter hade ett erbjudande för nya kunder slog jag till. Det blev hela 500 st! Sist köpte jag 100 och de tog då slut på ca 1,5 år, hade eg tänkt att köpa 250, men då det var mer rabatt ju fler man beställde så blev det faktiskt inte alls stor skillnad i priset så då tog jag 500 iaf, undra hur länge de räcker?
Blev ny färg med, inte för jag inte trivts med de vinröda, men tyckte denna turkos/jade var så snygg! Funderade lite på lila med, men då jag syr så mkt i lila så kanske det skulle bli lite väl mkt om lapparna oxå var lila. Nu matchar de snyggt med lila istället :-)

Dessutom köpte jag tvättrådslappar med plats för namn, och även möss-storlekslappar med plats för namn. Tänkte att det är nog bra när L ska börja dagis till hösten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar